Link wise allianz

e-dacobet

e-dacobet

link wise 2 direct

τιτλοι αναρτησεων

live score

ΠΡΟΣΦΟΡΑ DACOTIERISBET

20 ΕΥΡΩ σε ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ

HELLAS DIRECT

ΑΜΕΣΑ

ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΩΔΙΚΟΥ

M20150585

LINK ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Inter sostegno a favore di Filippo!

Ενα ευρηματικό πλακάτ που σήκωσε στον αγώνα της Ιντερ με την Μπολόνια, στάθηκε αρκετό για να γίνει ο πιο διάσημος φίλος των «νερατζούρι» μόλις στα 9 του χρόνια. Ο λόγος για τον μικρό Φιλίππο, που έχει αναστατώσει το τελευταίο διάστημα την Ιταλία με το μήνυμά του. «Μπορείτε να νικήσετε; Διαφορετικά στο σχολείο θα με κοροϊδεύουν. Ευχαριστώ Φιλίππο» έγραφε το πλακάτ και αυτό στάθηκε αρκετό για τους δημοσιογράφους της χώρας, ώστε να τον αναζητήσουν και να του αποσπάσουν μία δήλωση. Μπορεί η Ιντερ να μην τα κατάφερε, καθώς ηττήθηκε με 3-0 ωστόσο ο νεαρός Φιλίππο έγινε το πρόσωπο της χρονιάς για την Ιντερ, καθώς το πλακάτ πέρασε μέσα από τις οθόνες εκατομμυρίων τηλεθεατών. Τελικά το κανάλι «Telelombardia» ήταν το πρώτο που τον εντόπισε.
«Εγώ δεν αλλάζω ομάδα, παραμένω οπαδός της Ιντερ. Οταν κατακτήσαμε το τρεμπλ ήμουν εγώ αυτός που έκανα πλάκα στους φίλους μου, διότι μπορούσα να κυκλοφορώ με το κεφάλι ψηλά. Τώρα ελπίζω ότι το πλακάτ που σήκωσα στον αγώνα με την Μπολόνια, να είναι και το τελευταίο» είπε ο πιτσιρικάς.
Η κίνησή του αυτή πάντως, έμελλε να κινητοποιήσει και τον μηχανισμό της επίσημης Ιντερ, η οποία κάλεσε τελικά τον Φιλίππο και την οικογένειά του να παρακολουθήσουν την προπόνηση της ομάδας στην Πινετίνα. Κάτι που έγινε, με τον μικρό οπαδό να παίρνει αυτόγραφα και δώρο μια φανέλα με το όνομά του, ενώ στις δηλώσεις που έκανε στην «Gazzetta dello Sport» τόνισε ότι «όλα πήγαν καλά, μόλις συνάντησα τους παίκτες. Με πήγαν στην αίθουσα συνεντεύξεων και εκεί συνάντησα τον Ζανέτι. Μου έδωσε μια φανέλα της Ιντερ με το όνομά μου και μου είπε ότι δυστυχώς με την Μπολόνια τα πράγματα πήγαν άσχημα. Εγώ από την πλευρά μου, του ζήτησαν να επιστρέψουν στις νίκες το συντομότερο και ο Ζανέτι μου είπε ότι πρέπει να είμαι χαρούμενος που γεννήθηκα σε μια εποχή που η Ιντερ κατέκτησε αρκετούς τίτλους. Του απάντησα πως έχω καλομάθει και δεν μπορώ να αφήνω πλέον κανένα τίτλο».
Οσο για τα κίνητρα που τον ώθησαν να σηκώσει το συγκεκριμένο πλακάτ, ο Φιλίππο απάντησε «Οι οπαδοί της Μίλαν δεν είναι πάρα πολλοί, της Γιουβέντους όμως είναι και ακούγονται αρκετά. Η ιδέα για το πλακάτ ήρθε επειδή είχα δει την Ιντερ να χάνει μερικά παιχνίδια και όταν ο πατέρας μου πρότεινε να πάμε να δούμε το Ιντερ-Μπολόνια, του είπα ότι αν χάναμε θα με κορόϊδευαν στο σχολείο». Με τον τρόπο αυτό πάντως, ο νεαρός οπαδός των «νερατζούρι» που είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει και με τον Κλαούντιο Ρανιέρι, εκτός από τα σχόλια των φίλων της Ιντερ, προκάλεσε και την «καζούρα» των αντίπαλων οπαδων. Οπως για παράδειγμα των φίλων της Μίλαν που σήκωσαν πλακάτ το οποίο έγραφε «Μίλαν συνέχισε να κερδίζεις, έτσι θα κοροϊδεύω τον Φιλίππο στο σχολείο!», καθώς επίσης και των οπαδών της Γιουβέντους που του έγραψαν «Φιλίππο, ή αλλάζεις σχολείο ή αλλάζεις ομάδα!».

Επιλογές:
Marseille-Inter 2 (3,60)
Notts County-Stevenage 2 (2,35)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post 8

 
◄Design by Pocket