Link wise allianz

e-dacobet

e-dacobet

link wise 2 direct

τιτλοι αναρτησεων

live score

ΠΡΟΣΦΟΡΑ DACOTIERISBET

20 ΕΥΡΩ σε ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ

HELLAS DIRECT

ΑΜΕΣΑ

ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΩΔΙΚΟΥ

M20150585

LINK ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Εγκεφαλικός φόρος


Καλησπέρα σε όλους!
Οι μπλοκάκηδες στις μέρες μας βρίσκονατι όλοι σε μία ευθεία γραμμή. Την οποία την έχει χαράξει ο... Βενιζέλος! Και είναι η γραμμή των τριακοσίων (όχι βέβαια του Λεωνίδα, αλλά ο «Μπένι» αισιοδοξεί ότι με αυτά τα 300 θα καταφέρει να υπερασπιστεί τις Θερμοπύλες της οικονομίας μας!). Και η κεντρική ιδέα σ’ αυτά τα 300 είναι η εξής: Εχω κόψει εγώ στο μπλοκάκι μου αποδείξεις αξίας 9.000 €; Θα πληρώσω ατάκα κι επί τόπου 300. Εχει κόψει ο διπλανός μου για 22.000 €; Θα πληρώσει τα ίδια. Και ο μεγαλογιατρός που μόλις τώρα περναέι με την Πόρσε του έξω από το μαγαζί, έχει κόψει στο μπλοκάκι του αποδείξεις για 150.000 €; Θα πληρώσει 300.
Κι από μεθαύριο, λέει, θα αρχίσουμε να παραλαμβάνουμε μέσω ΔΕΗ και το μπουγιουρντί για τα τέλη ακίνητης περιουσίας. Κι εγώ θα πληρώσω π.χ. γύρω στα 1.500, ο διπλανός μου γύρω στα 1.700 και ο γιατρός με την Πόρσε γύρω στα 3.500. Το καλό για μένα και τον διπλανό μου είναι ότι μιλάμε μόνο για χτισμένα ακίνητα, άρα δεν θα πληρώσουμε τέλη για τα 4 τ.μ. των φωταγωγών μας! Και το καλό για τον γιατρό είναι ότι δεν θα πληρώσει για τα 4 στρέμματα που περιβάλλον τη βιλίτσα του (πισίνα, φοίνικες, κ.λ.π.). Με λίγα λόγια, εγώ κι ο διπλανός μου θα πληρώσουμε για τα δύο μπουγιουρντιά του Βενιζέλου από δύο μισθούς, ενώ ο ντόκτορ θα πληρώσει ποσό ίσο με τα 2/5 του λογαριασμού ηλεκρικού ρεύματος της βίλας του κατά το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου!

Πρόταση:
Sochaux-Rennes 1 (2,25)
America-Santos 2 (2,25)
Saint-Etienne-Toulouse 2 (2,85)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post 8

 
◄Design by Pocket