Link wise allianz

e-dacobet

e-dacobet

link wise 2 direct

τιτλοι αναρτησεων

live score

ΠΡΟΣΦΟΡΑ DACOTIERISBET

20 ΕΥΡΩ σε ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ

HELLAS DIRECT

ΑΜΕΣΑ

ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΩΔΙΚΟΥ

M20150585

LINK ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Το αθηνοκεντρικό κράτος!


Καλησπέρα σε όλους.

«Χεσμένοι» ήρθαν, αλλά αυτό δείχνει βέβαια και την ενοχή τους.
Οι παίκτες του Ολυμπιακού, κατά την έξοδο τους από το αεροπλάνο τους και τη μεταφορά στο λεωφορείο, δεν είχαν διάθεση για πολλά και μάλιστα κάποιοι από αυτούς κοιτούσαν ακόμα και πίσω τους…
Ο «ιδιοκτήτης» του κράτους ζήτησε και θα έχει τρεις εισαγγελείς μαζί του σήμερα στην Τούμπα. Για να κάνουν τι, άραγε; Για να μετράνε τις άδειες καρέκλες; Για να βλέπουν τις κενές εξέδρες; Σε μία περίοδο οικονομικής εξαθλίωσης της χώρας, μετακινούν στρατό για να φυλάξουν μία ανώνυμη ποδοσφαιρική εταιρία.

Τι εξυπηρετεί η παρουσία τριων εισαγγελέων της Θεσσαλονίκης στο γήπεδο της Τούμπας; Αν χρειάζονται τρεις εισαγγελείς σε ένα παιχνίδι χωρίς κόσμο, τότε τι θα πρέπει να γίνει στον επόμενο αγώνα του Δικέφαλου με τον Ολυμπιακό, που θα είναι γεμάτο το γήπεδο; (!)


Πρώτα απ όλα ξεκαθαρίζουμε για όσους δεν το γνωρίζουν πως ο Ολυμπιακός «ανέβάσε» τον υπαρχηγό της ελληνικής αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη, παρέα με τους περίπου 1.700 αστυνομικούς, το ελικόπτερο, τις μηχανές, τις κλούβες, τα περιπολικά και όλα τα υπόλοιπα άρματα και βέβαια τον Μάνταλο, διαιτητή, δικό του «παλικάρι».
Πάντως από την ώρα που ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη ο κύριος Ραχωβίτσας, αισθάνομαι να απομακρύνεται η ανασφάλεια της καθημερινότητάς μου. Μου είπαν πως είναι εξαιρετικός στρατηγός και δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω. Απλά αυτό που αναρωτιέμαι είναι το εξής πράγμα: για να ανέβει ο συγκεκριμένος κύριος στη Θεσσαλονίκη για να προστατέψει μία ποδοσφαιρική ομάδα, αυτοί που είναι εδώ σε εμάς όλη την υπόλοιπη χρονιά, είναι άχρηστοι. Άρα δικαιολογημένα έχω αίσθημα ανασφάλειας όλη την υπόλοιπη χρονιά.
Χθες για πρώτη φορά είδα πάνω από το μαγαζί μου να πετά ελικόπτερο. Μια ζωή προσπαθούσα (μέχρι να κάνω παιδιά), να ξυπνήσω νωρίς για να προλάβω τη στρατιωτική παρέλαση, αλλά «δεν το είχα» το πρωινό. Τελικά χθες είδα ένα ελικόπτερο τόσο κοντά για πρώτη φορά στη ζωή μου. Γρήγορο είναι. Πετούσε χαμηλά, παρακαλούσα να μη τρακάρει σε καμιά πολυκατοικία και έχουμε άλλα. Όμως ήταν εντυπωσιακό...
Μέσα σε όλα τα παραπάνω, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και την «υπεράνω λογική» του Ολυμπιακού. «Θα προτιμούσαμε να είναι γεμάτη η Τούμπα», είπε το απόλυτο παράδειγμα προς αποφυγή, του σύγχρονου νεοέλληνα, Βασίλης Τοροσίδης. Αφού θα το προτιμούσες, ας το ζητούσες από τον πρόεδρό σου και εσύ και ο Βαλβέρδε και όλοι όσοι θέλετε κόσμο.


Τώρα που το σκέφτομαι πόσο ωραία θα ήταν να είμαι φίλος του Ολυμπιακού!!!
Αρχίζω και έχω όλα τα «συναισθήματα» του νεοέλληνα: Δεν με βαραίνει η πίεση, η κοινωνική αδικία. Δε με βαραίνει η έλλειψη χρήματος, ούτε εργασίας, ούτε ηρεμίας. Μα γιατί δεν είχα ηρεμία; Δεν μπορώ να καταλάβω. Ο πρόεδρος μου έχει χρήμα, αγοράζει τα πάντα, παίκτες, ομάδες, διαιτητές. Τι να μασήσω τώρα από τους «παρακατιανούς επαρχιώτες» που αισθάνονται την ανάγκη να με κοντράρουν; Μα πως ξέπεσα έτσι. Αυτοί μόνο παραπάνω μπουγάτσα έχουν από εμένα και αυτή άμα θέλει ο πρόεδρος μου την αγοράζει. Θέλω να έχω δικούς μου κανόνες στη ζωή, όπως και στο ποδόσφαιρο, θέλω να περνάω από οπουδήποτε και τα βλέμματα να είναι στραμμένα με θαυμασμό πάνω μου. Να μπορώ να ακούω μόνο καλά λόγια για εμένα, αφού όσο και να έψαξα δεν βρήκα κάποιο μειονέκτημά μου.
Αλήθεια, οι αστυνομικοί θα χρησιμοποιήσουν υποβρύχια για τη φύλαξη των παιδιών μας; Ελικόπτερα; Τανκς;
Τελικά το ξανασκέφηκα, είναι καλύτερα να είμαι ένας «κομπλεξικός» οπαδός ομάδας της Θεσσαλονίκης. Και ας μην έχει μία ο πρόεδρος μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Featured Post 8

 
◄Design by Pocket